Afsluiting Taalontmoetingen basisschool in Rokkeveen

Ouders spelen een grote rol in de taalontwikkeling van hun kinderen. Met Taalontmoetingen voor ouders van basisschoolkinderen ondersteunen wij de ouders met hun eigen (taal)vaardigheden en maken we de koppeling naar activiteiten op school en hoe ouders hieraan kunnen bijdragen. Deze ouders in Rokkeveen hebben twintig taalontmoetingen gevolgd en met succes. Zij kregen een certificaat als aandenken.
In verschillende wijken geven taalvrijwilligers van Piëzo wekelijks taalles aan groepen ouders. De lessen en het lesmateriaal sluiten aan bij opvoedvragen en de materialen van school, zoals maandelijkse nieuwsbrieven en oudergesprekken.
Ben je als school geïnteresseerd om deze taalontmoetingen voor je ouders te organiseren? Wil je jezelf of iemand aanmelden? Neem dan gerust contact op met Leonie Bierhuizen, leonie@stichtingpiezo.nl, 06 43146849.

De kinderen van de Piëzo TalentenAcademie maken toeristische foto’s van een regenachtig Zoetermeer

Gezellige wijklunch bij inZet Centrum

Drukbezochte avond in Wijktuin Noordhove