Aankondiging Internationale vrouwendag Piëzo en Soetermare

Op vrijdag 6 maart organiseren Piëzo en Lionsclub Soetermare in PiëzoCentrum Meerzicht , het wijkwinkelcentrum en op locatie bij partners de internationale vrouwendag. Het thema van de internationale vrouwendag is ‘zorg voor elkaar’.

Op 6 maart kunnen vrouwen (en mannen) tussen 09.00-14.00 uur deelnemen aan verschillende workshops. Het thema ‘zorg voor elkaar’ is de leidraad voor alle workshops. De workshops gaan over creativiteit, zelfreflectie, beweging, verzorging en een gezonde levensstijl. De workshops worden verzorgd door o.a. Soetermare, Piëzo, zorg- en welzijnspartners en een aantal winkeliers uit het winkelcentrum Meerzicht. Ook wordt een kleine lunch bereid en geserveerd.

De internationale vrouwendag zal worden geopend door wethouder Isabelle Vugs en wordt mede financieel mogelijk gemaakt door een ‘Wijk aan Zet subsidie’ van de gemeente Zoetermeer.

Aansluitend worden er in winkelcentrum Meerzicht in samenwerking met de winkeliersvereniging een modeshow voor vrouwen en een creatieve markt georganiseerd.

Die markt wordt geopend door wijkwethouder Marc Rosier.

OSA in PCB-5

Online bijeenkomst ‘beter slapen’ bij inZet

Kan jij combinatiefunctionaris sport worden?

Bezoekvrouwen- en mannen helpen bij overzicht houden op financiën

Afsluiting project Opstap naar maatschappelijke participatie