Aangepast verkooppunt bingokaarten Kersteditie Zoetermeerse TV Bingo

In navolging op de succesvolle Zoetermeerse tv Bingo tijdens de eerste lockdown wordt de kersteditie van de Zoetermeerse TV Bingo georganiseerd. Om even Corona te vergeten, voor verbondenheid en om plezier te hebben. In verband met de lockdown die dinsdag 15 december is ingegaan, is het nu voor iedereen mogelijk de bingokaarten digitaal of telefonisch te bestellen.

Kaarten kopen kan via: info@stichtingpiezo.nl of 06 11715238. Ook zijn kaarten te koop op de warenmarkt op vrijdagochtend 18 december in Rokkeveen en dinsdag 22 december in Oosterheem

Deze bingo is een initiatief van ZFM, Piëzo, de Markt in samenwerking met Zoetermeer voor Elkaar en Magisch Zoetermeer. Burgemeester Bezuijen trekt op woensdagavond 23 december (19.00 uur tot 20.30 uur) de cijfers. Er zijn weer mooie prijzen te winnen, gedoneerd door de markt. Prijzen worden rondgebracht bij de winnaars thuis.

Neem voor meer informatie contact op met Piëzo via info@stichtingpiezo.nl of 06- 1715238.