Aan de slag met Nederlandse gebruiken en gewoonten! Wie doet mee?

Een student leraar geschiedenis heeft samen met vrijwilligers van Piëzo het initiatief genomen voor een interactieve avond over integratie. De avond is bedoeld voor jongeren die graag meer willen weten over Nederlandse gebruiken en gewoonten. De documentaire ‘Holland!’ naar het idee van BNN wordt ingezet voor deze avonden. Mensen die het leuk vinden om bij deze avond aanwezig te zijn, zijn van harte welkom! Voorafgaand aan de avond is het ook mogelijk om mee te eten. De statushouders jongeren en vrijwilligers koken voor gasten een heerlijke maaltijd! De activiteit vindt plaats vanaf woensdagavond 24 januari van 19:30 tot 21:00 in PiëzoCentrum Buytenwegh aan de Cesar Franckrode 62.

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen, Sociaal Cultureel Werker PiëzoCentrum Buytenwegh, via 079-8887474 of milou@stichtingpiezo.nl.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh