Buren kijken naar ‘renovatie’ Palenstein op Burendag

Vrijdagmiddag hebben bewoners een burenmiddag in Palenstein georganiseerd. Gefinancierd door het Oranje Fonds en gefaciliteerd door Stichting Piëzo en een aantal vrijwilligers hebben buren hun ervaringen over het leven in deze renovatiewijk met elkaar gedeeld en met elkaar geluncht. Het kijken van filmpjes over de sloop en de wederopbouw wekte veel gevoelens op. Uiteenlopend van heimwee en weemoed, verontwaardiging over de nieuwe huurprijzen, tot bevestiging dat het wel tijd werd voor vernieuwing en de verwachting dat het een mooie wijk gaat worden. Het was fijn om dit met elkaar te delen, het was een geslaagde middag.

Neem voor meer informatie contact op met neem voor meer informatie contact op met Christine Advokaat, christine@stichtingpiezo.nl of 06 46866491.