Les over kruiden en specerijen van diëtiste

Tijdens de oudereninloop in PiëzoCentrum Meerzicht zal een diëtist van het Gouden Hart op maandag 9 september een proefles geven over verse kruiden en specerijen. Hoe gebruik je ze en hoe zet je ze in als smaakmaker? We gaan er een verfrissende drank mee maken.

U bent welkom op maandagmiddag 9 september in PiëzoCentrum Meerzicht aan de Uiterwaard 21 van 13:15 uur tot 15:15 uur. Deelname aan deze proefles is gratis.

Vindt u het leuk om vaker te komen? Op andere maandagen wordt er van 12:30 tot 14:30 gekookt en samen gegeten tijdens de oudereninloop. De bijdrage voor de maaltijden is € 3,00 per keer. U kunt contact betalen of met Zoetermeerpas cheque 3, 4, 5 of 6.

Heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met anouk@stichtingpiezo.nl /079-3229453 of loop gerust even binnen.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh