Aan de slag? Doe mee met Vrouw in Actie!

Wil je graag weer aan de slag met een opleiding, baan of met vrijwilligerswerk maar weet je niet waar en hoe je moet beginnen? Doe dan mee met het project Vrouw In Actie (VIA)! VIA maakt vrouwen bewust van hun kwaliteiten en kansen en perspectief op opleiding, baan of vrijwilligerswerk. Vrouwen komen er achter wat zij willen en hoe ze dat kunnen bereiken.

Vanaf 25 januari start in Zoetermeer een nieuwe ronde van het project Vrouw In Actie: een reeks van 5 gratis workshops voor vrouwen die moeite hebben om aan betaald werk te komen of zich willen oriënteren op opleiding of vrijwilligerswerk. Het zijn 5 wekelijkse bijeenkomsten van ieder 2,5 uur, waarbij de vrouwen door een workshopleider verschillende onderwerpen, op een interactieve wijze zullen behandelen.

Het project VIA is een initiatief van de gemeente Zoetermeer.
Tijdens de workshops is er gratis kinderoppas voor kinderen van 0-4 jaar.

Voor meer informatie en/of aanmelden www.vrouwinactie.nu of neem contact op met;

Jane Martie Chatlein  06-51416381, email: jane@stichtingpiezo.nl.

VIA-04

Fotograaf: Henk Leentfaar

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh