Zomervakantie bij de Piëzo TalentenAcademie

Ben je tussen de 9 en 14 jaar? Doe dan mee aan de Piëzo TalentenAcademie in de zomervakantie. Deze vakantie maken we kennis met interessante beroepen en gaan we natuurlijk ook zelf aan de slag. Je leert de coolste dansmoves, doet mee aan sportclinics en je ontmoet mensen met een leuk beroep zoals een imker, een diëtist, een sporter en houtbewerker. Ook maak je een gezonde en lekkere picknick en leer je hoe je jouw eigen moestuin op anderhalve meter kunt maken.

Doe mee met de Piëzo TalentenAcademie in de zomervakantie!

Aanmelden voor de Anderhalve Meter Moestuin op woensdag 22 juli kan via: https://stichting-piezo.webinargeek.com/de-anderhalve-meter-moestuin

Je krijgt van tevoren jouw eigen moestuinpakket thuisbezorgd. Voor de andere activiteiten kan je zonder aanmelden meedoen en deelname is gratis! De Piëzo TalentenAcademie vindt plaats in de wijken Buytenwegh, Oosterheem, Meerzicht, Seghwaert en Palenstein. Kijk voor de dagen en tijden op www.stichtingpiezo.nl.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Jocelyn Heidweiller via 06 51948552 of jocelyn@stichtingpiezo.nl