Zomerschool Piëzo tijdens zomervakantie

In de zomervakantie (van 13 juli tot en met 21 augustus) kunnen Zoetermeerders elkaar ontmoeten tijdens de Piëzo-zomerschool. Er worden taal- en rekenlessen gegeven, er zijn inloop- en ontmoetingsbijeenkomsten, wijkmaaltijden voor ouderen en ouder/kind-activiteiten.

Van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 16.00 uur kun je er terecht voor een praatje met koffie en thee of voor informatie over Piëzo, de PiëzoMethodiek, en de cursussen en activiteiten in het nieuwe cursusjaar.

Kom langs!

Wil je iets – nieuws – leren, mee helpen, of gewoon andere mensen ontmoeten, kom dan gerust langs. Je kunt je dan meteen ook aanmelden voor het nieuwe cursusjaar.

De zomerschool wordt gehouden in PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253.

De reguliere Piëzo-activiteiten stoppen tijdens de zomervakantie. Alleen de locaties Palenstein en Buytenwegh zijn open, de laatste op maandagmiddag. De andere Piëzo-locaties zijn in de zomerperiode gesloten. Vanaf 24 augustus kun je er weer terecht.

Bel voor meer informatie naar PiëzoCentrum Palenstein (079-8885550), mail naar info@stichtingpiezo.nl of loop binnen.

De reguliere activiteiten van de PiëzoCentra en het steunpunt komen tijdens de zomervakantie te vervallen. Alleen PiëzoCentrum Buytenwegh is beperkt open.Vanaf 24 augustus zijn alle locaties van Piëzo weer geopend.

VIA-05 (1) Zomerfeest-04 copy