Zelf kleding maken bij de Ambachtenwerkplaats

Het is september en er starten weer diverse cursussen bij de Ambachtenwerkplaats van inZet. Ook cursussen waarin je zelf creatief aan de slag kunt met textiel.

Leren hoe je met een naaimachine moet werken en hoe je een patroon overneemt en dan zélf een kledingstuk in elkaar leert zetten met de hulp van naald en draad én de naaimachine? Dat is mogelijk tijdens de lessen in de textielwerkplaats van de Ambachtenwerkplaats aan de Teldersrode 25 in Buytenwegh. Dit is direct naast de RR-halte Buytenwegh en het Kentgensplein.

Heb je een kledingstuk dat je wilt repareren of heb je een andere vraag over textiele werkvormen? Of, ben jij misschien die creatieveling die zelf op vrijwillige basis mensen zou willen begeleiden in de textiel-werkplaats? Maak een afspraak voor een les of meer lessen bij de textielwerkplaats van de Ambachtenwerkplaats.  Er zijn activiteiten in de textielwerkplaats op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.

Kosten: €4,- per les.  Je kunt ook betalen met een Zoetermeerpas.

Is dit iets voor jou? Neem dan voor aanmelden voor een les of voor meer informatie contact op met Femke Boerkamp. Dit kan door te mailen of te bellen femke@stichtingpiezo.nl of 06-46872076.

Foto bijschrift:  Zelf leren in de textielwerkplaats of juist anderen begeleiden? Meld je aan.

Fotograaf: Stichting Piëzo.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?