World Food & Film festival zaterdag 17 augustus, in het Stadstheater

Ondanks de voorspelde regen gaat het World Food & Film festival aanstaande zaterdag 17 augustus gewoon door! Alle activiteiten worden verplaats naar de foyer en het restaurant van het Stadstheater. Komt u ook?

Tussen 16:00 en 20:00 uur wordt er heerlijke finger food geserveerd uit diverse wereldkeukens met tot 21:00 uur live muziek uit verschillende windstreken zoals Flamingo en muziek uit Syrië en Eritrea. Om 17:30 en 19:30 uur staan er twee talkshows over actuele voedingsthema’s op het programma. De Zoetermeerse host en stadsdichter Robbert Roos gaat onder andere in gesprek met twee dames uit Indonesië die zich hebben verdiept in de mogelijke correlatie tussen voeding en dementie. Als afsluiting van de avond draait er om 21:00 uur de film Toast van filmhuis Cameo in de Kleine Zaal van het Stadstheater.

Het World Food & Film Festival wordt mogelijk gemaakt door 360° Stadstheater en Stichting Piëzo. Met dank aan Cultuur Fonds Zoetermeer en Filmhuis Cameo.

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag