Workshops over gezond gewicht

Vanaf donderdag 17 februari start de serie workshops over gezond gewicht bij inZet Centrum. Tijdens deze workshops krijg je informatie over het bevorderen van een gezond gewicht en leefstijl. Bij de eerste workshop ligt de focus op gezonde voeding en op het bereiken/behouden van een gezond gewicht. De workshops worden telkens verzorgd door een diëtist van Goudenhart. De eerste workshop is op donderdag 17 februari van 11:30 tot 12:30 uur aan het Rakkersveld 253.

De volgende workshops vinden plaats op donderdag 17 maart, 14 april, 12 mei en 7 juli.

Je kunt meedoen met een losse workshop of met de gehele serie. Deelname is gratis.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met AnneMarie Hut via annemarie@stichtingpiezo.nl of via 079-8885550.