Workshops assertiever worden

Op maandag 30 mei en 6 juni van 09.15-11.15 uur vindt in PiëzoCentrum Palenstein een workshop plaats om te leren assertiever te worden. Tijdens de eerste workshop (op 30 mei) krijg je tips over hoe je beter kunt zeggen wat je wilt zeggen en leer je beter je mening te geven. In de vervolgworkshop (op 6 juni) leer je wat meer waar je grenzen liggen en hoe je beter je grenzen kunt bewaken.

De workshops vinden plaats in PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253, en worden gegeven door Thuan-Nhi Truong (psycholoog, werkzaam voor Indigo Preventie, t.truong@indigohaaglanden.nl, 06 20 246 987).

Ben je geïnteresseerd en wil je graag deelnemen? Dan kun je contact opnemen met Christine Advokaat, 079-8887770, christine@stichtingpiezo.nl.

Deelname aan de workshops is gratis en kinderoppas voor kinderen tot 4 jaar is aanwezig.