Workshop Vitaal en Veerkrachtig leven bij Piëzo

Op woensdag 3 april starten we met een reeks van vier workshops Vitaal en Veerkrachtig leven. De workshops worden gehouden van 09.15 uur tot 11.15 uur in PiëzoCentrum Buytenwegh. Wil jij een gezonder en vitaler leven? Wil jij meer rust, energie en overzicht in het dagelijkse leven? Meld je dan snel aan. Samen met een professionele trainer maak je een stappenplan en ga jij leren om meer in balans en veerkrachtig te zijn en blijven. We gaan samen veel oefenen en we leren van elkaar! Kom je ook? Er is tijdens de activiteit gratis kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar.

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen, Sociaal Cultureel Werker PiëzoCentrum Buytenwegh, via 079-8887474 of milou@stichtingpiezo.nl.