Workshop realistisch en positief leren denken bij inZet

Hoe blijf je realistisch? Moet je altijd positief zijn? Op maandag 7 juni kun je meedoen met de workshop realistisch en positief denken. Een trainer van Indigo Preventie geeft allerlei tips over hoe je positief kunt blijven op een realistische manier. Daarnaast ga je aan de slag met de focus op dat wat helpt en waar je invloed op hebt. De workshop is van 13.45 uur tot 15.00 uur in inZet Centrum (Rakkersveld 253). Deelnemen aan deze workshop is kosteloos.

Neem voor meer informatie en om je aan te melden contact op met Christine Advokaat, sociaal cultureel werker van inZet Centrum, christine@stichtingpiezo.nl of 06 46866491. In verband met de coronamaatregelen kan er een beperkt aantal personen deelnemen en is aanmelden noodzakelijk.