Workshop over “Koolhydraatarm eten” in PiëzoCentrum Meerzicht

Iedereen heeft het over koolhydraten en koolhydraatarm eten. Is het een hype of een nieuwe eetgewoonte? Op maandag 2 oktober wordt in PiëzoCentrum Meerzicht een workshop verzorgd over koolhydraatarm eten door een diëtist van Goudenhart.

De workshop start om 13:00 uur en eindigt om 15:00 uur in PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21. Leer tijdens deze workshop alles over de feiten en fabels rondom koolhydraten in ons eten. Je hebt ook de gelegenheid om de diëtiste jouw eigen vragen te stellen! Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.

Stichting Piëzo is een sociaal maatschappelijke organisatie die mensen hun talenten en vaardigheden laat ontdekken en verder ontwikkelen. Op onze locaties geven wij trainingen en activiteiten waaraan jij kan deelnemen.

Neem voor meer informatie contact op met Anouk Logtenberg, via anouk@stichtingpiezo.nl of 079-3229453