Workshop Creatieve fotografie

Op dinsdag 6 september starten we bij inZet Buytenwegh & De Leyens met een nieuwe serie workshops Creatieve Fotografie.

Tijdens deze workshops gaan we verder dan alleen maar plaatjes schieten. Het leren “ZIEN” oftewel anders kijken naar je onderwerp is het uitgangspunt.

Theorie wordt wel behandeld, maar niet meer dan noodzakelijk. Het zijn een praktijkgerichte workshops en we werken met opdrachten die daarna besproken worden.

Daarnaast is het nabewerken van de foto’s een onderdeel van deze workshop. Wij gebruiken hiervoor open source programma’s zoals GIMP en Rawtherapee.

De workshops worden verzorgd door een ervaren vrijwilliger van Stichting Piëzo.

Kom jij meedoen en leer jij hoe je de perfecte plaat moet schieten? Dinsdagmiddag van 14:30 tot 16:30 aan de César Franckrode 64.

De kosten bedragen 4 euro per les. Betalen met de ZoetermeerPas is ook mogelijk.

Voor aanmelden of voor meer informatie kun je contact opnemen met Heleen Hollemans via heleen@stichtingpiezo.nl of met inZet via 079-8887770.