Workshop borduren bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Op vrijdag 19 januari start er bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats een beginnersgroep borduren. Van een ervaren vrijwilliger leer je de technieken om zelf prachtige ornamenten te borduren. Je leert ook welke stof je beter wel of niet kunt gebruiken en welke naalden en draden geschikt zijn voor de verschillende technieken.

Heb je zin om aan de slag te gaan met borduren? Geef je dan op voor deze workshop.

Vanaf 19 januari elke vrijdagochtend van 9:15 tot 11:15 uur bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats aan de Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh)

Kosten: €4,- per les. Je kunt ook betalen met de Zoetermeerpas.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Nicoline Schol via n.schol@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8881928.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.