Wijklunch Piëzo met voorlichting koolhydraatarm eten

Piëzo organiseert dinsdag 25 augustus van 12.30 uur tot 14.30 uur een gezellige wijklunch met kennisverreiking in de Hof van Seghwaert. Annemieke de Bruijn, diëtist Gouden hart, zal tijdens de lunch voorlichting geven over koolhydraatarm eten.

Wat gaan we doen?
Tijdens de voorlichting leer je meer over snelle en langzame koolhydraten en wat deze voor je gezondheid kunnen betekenen. Met name mensen die willen afvallen of zij die diabetes mellitus type 2 (suikerziekte) hebben kunnen hiermee hun voordeel doen. Ook kom je meer te weten over de voedingswaarde van producten en de ingrediënten waaruit ze zijn opgebouwd. En worden er voorbeeldmenu’s doorgenomen. Kortom, een leerzame en nuttige middag, ook voor degene die gewoon meer willen weten over gezonde voeding.

Wat kost het?

Deelname aan deze voorlichting is kosteloos en kan ook zonder deelname aan de lunch gevolgd worden.

Kosten lunch: € 2,- of betaling via Zoetermeerpas

Waar?

Hof van Seghwaert (Perenboomgaard, ingang is achter Kern Kinderopvang: Gaardedreef 169)

Elke dinsdag in de zomervakantie organiseren Piëzo en de Hof van Seghwaert samen een gezonde wijklunch voor de buurt. Iedere week wordt er door vrijwilligers een heerlijke verse soep gemaakt en geserveerd met een belegd broodje en fruit.

Aanmelden voor de workshop en/of lunch kan via AnneMarie Hut: 06-11720398 of annemarie@stichtingpiezo.nl.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?