Wijkbewoners zijn welkom voor koffiepraat in PiëzoCentrum Buytenwegh

Tijdens de nieuwe activiteit ‘koffiepraat’ in PiëzoCentrum Buytenwegh gaan buurtbewoners wekelijks met elkaar in gesprek aan de hand van spelletjes, thema’s en wat speelt er allemaal in de wijk. Buurtbewoners hebben het initiatief genomen om deze activiteit te starten. De gemeenschappelijke deler van koffiepraat is taal en het met elkaar in gesprek gaan. Iedereen is welkom dus ben je geïnteresseerd loop dan gezellig binnen. De koffie en thee staan klaar.

We starten op donderdag 14 juni om 12.30 uur en sluiten gezamenlijk af om 14.30 uur. Aan de activiteit zijn geen kosten verbonden en er is kinderoppas aanwezig voor kinderen tot 4 jaar.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Milou van Loenen, Sociaal Cultureel Werker PiëzoCentrum Buytenwegh, via 06-11715238, 079-8887474 of mail naar milou@stichtingpiezo.nl