Wijkbewoners leren elkaar beter kennen in PiëzoCentrum Buytenwegh

Iedere dinsdagochtend van 09.30 uur tot 12.00 uur staan de deuren van PiëzoCentrum Buytenwegh open voor buurtbewoners van jong tot oud  die elkaar beter willen leren kennen. Onder het genot van thee of koffie kunnen diverse mogelijkheden worden besproken, zoals samen iets opzetten. Of het idee om deel te nemen aan een activiteit met mensen uit je straat en of flat. Alle ideeën zijn van harte welkom. Deze bijeenkomst wordt geleid door een wijkbewoner die zelf het initiatief heeft genomen de ochtend te starten.

We hechten veel waarde aan aandacht en respect hebben voor elkaar – ondanks de verschillen die er kunnen zijn. Jongeren en ouderen, die elkaar door deze ontmoeting beter begrijpen en elkaar steunen. Op deze manier bouwen we samen aan een wijk, waarin het niet alleen fijn en veilig wonen is, maar waar je ook op elkaar kunt rekenen en bouwen. Zowel de bijeenkomst als de optie om gebruik te maken van de faciliteiten van de kinderoppas zijn gratis. De kinderoppas is bestemd voor kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar.

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen, Sociaal Cultureel Werker PiëzoCentrum Buytenwegh, via 079-8887474 of milou@stichtingpiezo.nl.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove