Wie komt het jeugdteam bij Stichting Piëzo versterken?

Als vrijwilliger bij het jeugdteam van Stichting Piëzo werk je zowel aan de ontwikkeling van kinderen als aan je eigen ontwikkeling. Zo kun je je aansluiten bij het voorbereidingsteam, waar ideeën voor creatieve lessen worden bedacht en voorbereid. Ook kun je je aansluiten bij het vrijwilligersteam dat lessen verzorgt op de brede school of op onze locaties, zoals koken, creatieve lessen, science en kluslessen.
Wil je iets heel anders betekenen voor kinderen, zoals voorlezen of helpen met huiswerk? Ook dan ben je van harte welkom.
Zo zorgen we samen voor een mooi en breed welzijnsaanbod voor kinderen in Zoetermeer.

Wil je meer weten over de mogelijkheden voor vrijwilligerswerk met kinderen? Neem dan contact op met Wendy Moerman, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.

Word voorlezer bij de VoorleesExpress en maak het verschil!

Egelopvang blij met de vele egelslaapzakjes

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Kennissessie – Het belang van bewegen