Werken aan je eigen kledingproject in de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Workshops ‘jouw kledingproject’

Je kunt je eigen kleding leren maken in een echt project. Dit gebeurt in verschillende workshops in de textielwerkplaats van de Piëzo Ambachtenwerkplaats. Heb je al een idee voor een kledingstuk of wil je hiermee op weg geholpen worden? Geef je dan op voor de workshops.

Voor meer informatie of aanmelden kun je contact opnemen met Nicoline Schol via nicoline@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie 079-8881928.
Piëzo Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25. Kosten: €4,- per workshop. Je kunt ook betalen met een Zoetermeerpas.

Ben je zelf al ervaren en wil je als vrijwilliger graag anderen helpen bij hun kledingproject? Ook dan ben je van harte welkom om contact op te nemen.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.