Wereldwijzer in de wijk

Dit najaar organiseert inZet Buytenwegh & de Leyens ook weer leuke en leerzame bijeenkomsten Wereldwijzer in de wijk. Onder leiding van de cultuurjockey worden deelnemers wijzer van elkaar over cultuur, muziek, dans, natuur en eten en drinken.

Waar vorige seizoenen onderwerpen als Eritrese koffie, het Indonesische poppentheater en de Keukenhof op het programma stonden, starten we nu met een bijeenkomst over mode en cultuur op woensdag 7 september en een bijeenkomst over Prinsjesdag op woensdag 14 september.

Schuif jij ook eens aan? Elke woensdagochtend van 09:15 tot 11:15 aan de César Franckrode 64. Deelname is gratis en voor kinderen van 0-4 jaar is er gratis kinderoppas aanwezig.

Voor deelname als toehoorder/verteller en voor meer info kun je contact opnemen met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of met de locatie via 079-8887474.