Welkom bij locaties van inZet tijdens NLdoet

Op vrijdag 15 maart steekt heel Nederland de handen uit de mouwen bij de grootste vrijwilligersactie van het land. Het Oranje Fonds organiseert deze actie om iedereen op een laagdrempelige manier te laten ervaren hoe leuk het is om vrijwilliger te zijn. Diverse locaties van inZet sluiten aan bij deze actie en verwelkomen vrijwilligers graag bij hun activiteiten.

Bij inZet Centrum gaan we het Atrium schoonmaken en klaarmaken voor het voorjaar. Ook willen we moestuinbakken maken om kruiden in te kweken. De kruiden zullen gebruikt gaan worden bij de kookactiviteiten voor ouderen en kinderen. Na afloop van de werkzaamheden zullen we samen genieten van een lekkere en welverdiende lunch.

Je bent welkom van 10:00 tot 13:30 uur aan het Rakkersveld 253. g.conte@inzet-indewijk.nl, 079-8885550.

Bij inZet Meerzicht gaan we enthousiast aan de slag met de binnenplanten op de locatie, zodat we straks een fleurige en groene locatie hebben. Het werken wordt na afloop beloond met een gezellige High Tea. Heb je zin om ons te helpen? Je bent welkom van 12:00 tot 14:00 uur aan de Uiterwaard 21. s.bouzambou@inzet-indewijk.nl, 079-3229453.

Bij inzet Buytenwegh steken we onze handen uit de mouwen in de binnentuin en in de tuinen en het groen rondom de locatie. Onder begeleiding van een ervaren tuinvrijwilliger gaan we aan de slag. Voor de inwendige mens wordt ook gezorgd. Er is wat lekkers bij de koffie en na afloop zijn er broodjes en soep.

Werk je met ons mee? Van 10:00 tot 13:00 uur aan de César Franckrode 64. c.dejonge@inzet-indewijk.nl, 079-8887474.

Wil je wat anders doen dan groen? Bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats worden er samen met vrijwilligers van de Pelgrimshoeve meubels gepimpt. De meubels zullen deels door de Pelgrimshoeve worden verkocht en zijn deels bestemd voor enkele buurtinitiatieven. Na afloop sluiten we af met een kopje verse soep.

Teldersrode 25 (Winkelcentrum Buytenwegh) Van 10:00 tot 13:00 uur. n.schol@inzet-indewijk.nl, 079-8881928.

Wil je graag meer weten over deze dag of wil je meedoen als vrijwilliger en je aanmelden? Je bent van harte welkom om contact op te nemen met de betreffende locatie. De vrijwilligers en medewerkers op de locaties kunnen je ook meer vertellen over al het andere vrijwilligerswerk dat je bij ons kunt doen.

Word voorlezer bij de VoorleesExpress en maak het verschil!

Egelopvang blij met de vele egelslaapzakjes

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Kennissessie – Het belang van bewegen