Wegen en meten bij de diëtist

Op donderdag 19 maart is er weer wegen en meten met de diëtist van Goudenhart in PiëzoCentrum Palenstein. Naast wegen en meten wordt door de diëtiste advies gegeven over gezonde voeding, afvallen of aankomen. De diëtist kan je adviseren over een voor jou passend gewicht en daarbij behorende gezonde eetgewoonten.

Kom tussen 12.30 uur en 14.30 uur naar PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253. Op dezelfde tijd is ook de activiteit samen koken, samen eten waar je met elkaar lekkere en gezonde gerechten gaat (leren) bereiden. Deelname aan het inloopspreekuur van de diëtist is gratis. Deelname aan samen koken, samen eten kost 3 euro per persoon.

Neem voor meer informatie contact op met Sunita Ganga via 06 40284764, sunita@stichtingpiezo.nl.