Wat wilt u weten over uw wijk Palenstein?

Wat wilt u weten over uw wijk Palenstein en wat is er allemaal te doen in de wijk Palenstein? En wat staat er allemaal te gebeuren de komende maanden?

De samenwerkende organisaties PaletWelzijn, Piezo, MOOI Welzijn, de buurtsportcoach van de Gemeente, Buurtwerk, FormulierenBrigade, Kwadraad en de gemeente Zoetermeer staan op maandag 16 april tussen 13.00 en 16.00 uur voor u klaar in het winkelcentrum Croesinkplein tegenover Dirk vd Broek.

Heeft u vragen over de sloop, renovatie en nieuwbouw in Palenstein? Of over wat u kunt doen voor uw ontspanning? Waar kun je terecht voor gratis Nederlandse taallessen, voor een computercursus of om talenten te ontwikkelen? Of wilt u een lekker hapje eten voor 3 euro? Of heeft u interesse in vrijwilligers werk? Of u heeft hulp nodig bij lastige regelingen of met het invullen van moeilijke formulieren? En u weet niet waar u terecht kunt? Dan staan wij u te woord en helpen u bij het doorverwijzen naar de juiste instantie.

Voor iedere bewoner die langskomt met een vraag of voor informatie is er een leuke gratis boodschappentas en een zakje bloemzaadjes.

Voor meer informatie: Christine@stichtingpiezo.nl of m.meijer@MOOIwelzijn.nl

piezo talentenacademie oosterheem

Certificaten bij Piëzo TalentenAcademie beroepen spellen en games

Diploma-uitreiking Piëzo met voor iedereen een eigen feestje

workshops ambachtenwerkplaats lentehaan borduren

Online leren borduren van vrolijke lentehaan

sportmaatjes sportief wandelgroep zoetermeer.

Sportmaatje bij Sportief Wandelgroep Zoetermeer