Vrijwilligers gezocht

Piëzo is altijd op zoek naar enthousiaste mensen die iets willen betekenen voor een ander en daar hun talent voor willen inzetten. Door de verscheidenheid aan projecten die Piëzo uitvoert, is er altijd vraag naar hele diverse vrijwilligers. Zo zijn er bijvoorbeeld vrijwilligers actief op het gebied van taal, rekenondersteuning, yoga, voorlezen, tuinieren en het leiden van gespreksgroepen. Ook als vrijwilliger kan je blijven ontwikkelen door deelname aan trainingen en cursussen speciaal gericht op het vrijwilligerswerk waar je in werkzaam bent.

Stuur voor aanmelden en/of meer informatie een mail naar info@stichtingpiezo.nl of bel naar 079-8885550.