Vrijwilligers VoorleesExpress gevraagd

Ben je ook zo dol op voorlezen? Maak dan een gezin in Zoetermeer blij door als vrijwilliger van de VoorleesExpress aan de slag te gaan. De VoorleesExpress is een project om de taalontwikkeling en het voorleesplezier van kinderen tussen 2 en 8 jaar te bevorderen. Als voorlezer lees je twintig keer voor bij een gezin thuis op een vast moment en vaste tijd. Je laat kinderen en ouders kennismaken met boeken. Je bent ongeveer een uur per week bezig.

Wil je je aanmelden als voorlezer of meer informatie? Neem contact op met Leonie Bierhuizen via zoetermeer@voorleesexpress.nl  of 06-43146849.

De VoorleesExpress wordt in Zoetermeer uitgevoerd door stichting Piëzo. Er wordt samengewerkt met o.a. Bibliotheek Zoetermeer, basisscholen en kinderopvang.