Vrijwilligers voor Wijktuin Noordhove

Werken in de wijktuin betekent lekker buiten aan de slag gaan: zaaien, schoffelen en onderhouden. Natuurlijk sta je er niet alleen voor, je werkt samen met enthousiaste vrijwilligers die, net als jij, graag tuinieren en actief bezig zijn.

Naast tuinieren worden er ook tal van andere activiteiten georganiseerd voor en door vrijwilligers.

Specifieke kennis of ervaring is niet vereist. We zijn een heel gemêleerde groep waar we van elkaar leren door samen te werken.

Voor meer informatie over vrijwilligerswerk bij de Wijktuin kun je contact opnemen met Odette Panneman, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, odette@stichtingpiezo.nl, 06-36019137.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie