Vrijwilligers voor Taal & Toekomst

Wij vinden dat jonge nieuwkomers de kans verdienen om mee te doen. Voor jongeren die de taal nog niet goed spreken, is dat een grote uitdaging. Hoe vind je een opleiding, stage of bijbaan? Het programma Taal & Toekomst koppelt jongeren aan getrainde vrijwilligers. Jonge nieuwkomers werken zo stap voor stap aan hun toekomst in Nederland. Je gaat samen met de jongere aan de slag op één van onze locaties of op een andere, passende locatie.

Wil je jongeren helpen met de Nederlandse taal en hen tegelijkertijd wegwijs maken in de samenleving? Meld je dan aan als vrijwilliger voor het project Taal & Toekomst. Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Bhumika Trivedi via bhumika@stichtingpiezo.nl.