Vrijwilligers taalontmoetingen jongeren

Wil je jongeren helpen met de Nederlandse taal en hen tegelijkertijd wegwijs maken in de samenleving? Meld je dan aan als taalvrijwilliger voor het project Taal en Toekomst.

Wij vinden dat jonge nieuwkomers de kans verdienen om mee te doen. Voor jongeren die de taal nog niet goed spreken is dat een grote uitdaging. Hoe vind je een opleiding, stage of bijbaan? Het programma Taal & Toekomst koppelt jongeren aan getrainde vrijwilligers. Jonge nieuwkomers werken zo stap voor stap aan hun toekomst in Nederland. Je gaat samen bij de jongere thuis aan de slag, op één van onze locaties of op een andere, passende locatie.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Bhumika Trivedi via bhumika@stichtingpiezo.nl.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove