Vrijwilligers maken Wijktuin Noordhove klaar voor het voorjaar tijdens NLdoet

Tijdens NLdoet, de grote vrijwilligersactie van het Oranje Fonds, hebben veel vrijwilligers van Piëzo en bewoners uit de wijk zich ingezet om Wijktuin Noordhove klaar te maken voor het voorjaar. Ook Wethouder Ingeborg ter Laak heeft zich als vrijwilliger ingezet en geholpen met het plaatsen van een nieuw hek.

Fotograaf: Willem Louman

Recent

Plaat & Praat Muziekochtend: samen luisteren, delen en genieten

Samen verbonden, elke dag weer

Leef je uit in de Kinder Ambachtenwerkplaats

Omgaan met verlies – Stap voor stap de draad weer oppakken