Vrijwilliger voor rekenlessen gezocht

Wil je vrijwilligerswerk doen en vind je het belangrijk dat iedereen kan mee doen in de samenleving? Vind je rekenen leuk en ben je er goed in? Dan is rekenvrijwilliger worden wellicht iets voor jou! Getallen en cijfers komen we overal tegen in ons dagelijks leven. Getallen worden gebruikt om bijvoorbeeld tijden, aantallen en prijzen uit te drukken. Om mee te kunnen doen is rekenen belangrijk en als rekenvrijwilliger help je volwassenen met het aanleren en verbeteren van hun rekenvaardigheden. Wekelijks ga je aan de slag met een groepje deelnemers.
Dagen en tijden zijn in overleg en worden afgestemd op de beschikbaarheid van de vrijwilliger. Lesmateriaal is beschikbaar en het is mogelijk een training te volgen.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Kirsten Cleij, 06 55217956 of kirsten@stichtingpiezo.nl.

Fotograaf: Herman Zonderland