Vrijwilliger Vincent wordt in het zonnetje gezet

Kinderen, vrijwilligers en medewerkers van PiëzoCentrum Palenstein hebben vorige week afscheid genomen van vrijwilliger Vincent en hem nog eenmaal in het zonnetje gezet. Vincent heeft vanaf de start vorig jaar meegeholpen bij het organiseren van de Kinderwijklunch in Palenstein. Elke woensdagmiddag komen kinderen van de naburige scholen gratis lunchen bij Piëzo. Mede dankzij de vrijwillige inzet van Vincent is deze Kinderwijklunch een groot succes geworden.

Recent

Plaat & Praat Muziekochtend: samen luisteren, delen en genieten

Samen verbonden, elke dag weer

Leef je uit in de Kinder Ambachtenwerkplaats

Omgaan met verlies – Stap voor stap de draad weer oppakken