Vrijwilliger houtbewerking

Ben jij handig met gereedschap en heb je een passie voor houtbewerking? Wij zoeken vrijwilligers die ons willen helpen in onze houtwerkplaats.

Als vrijwilliger bij de houtwerkplaats krijg je de kans om je vaardigheden en creativiteit te ontwikkelen en om bij te dragen aan een geweldig doel. Je werkt samen met ons team van gepassioneerde houtbewerkers om unieke producten te maken of op te knappen en een nieuw leven te geven. Ook kun je andere mensen leren houtbewerken.

Of je nu ervaring hebt in de houtbewerking of net begint, wij zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die bereid zijn om te leren en zich in te zetten voor onze missie.

Wat krijg je ervoor terug? Naast de voldoening van het bijdragen aan een duurzame en sociale missie, bieden wij jou:

• Een inspirerende omgeving waar je je passie kunt delen.
  • De mogelijkheid om nieuwe mensen te ontmoeten en je netwerk uit te breiden.
  • Waardevolle ervaring en de kans om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen.

Kom samen met ons werken in een gezellige en dynamische omgeving waar elke dag verrassingen brengt.

Interesse om vrijwilliger te worden? Meld je aan via info@stichtingpiezo.nl

Fotograaf: Leon Koppenol

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove