Voorlichtingen energie besparen in huis

Als we niet oppassen lopen onze energierekeningen enorm op. Aan de tarieven kunnen we helaas niets veranderen, maar we kunnen wel leren om meer bewust om te gaan met ons energieverbruik. Daarnaast zijn er ook eenvoudige, energiebesparende materialen te koop. Denk hierbij aan radiatorfolie, een deurveer en buisisolatie. Tijdens de voorlichtingsbijeenkomsten bij inZet Meerzicht en inZet Buytenwegh & De Leyens geven de energieconsulenten van Stichting Piëzo praktische adviezen en uitleg over maatregelen en materialen. Ook kun je met je vragen over energieverbruik en duurzaamheid bij hen terecht.

De voorlichting bij inZet Meerzicht vindt plaats op donderdag 6 oktober van 12:30 tot 14:30 aan de Uiterwaard 21.
De voorlichting bij inZet Buytenwegh & De Leyens vindt plaats op dinsdag 11 oktober van 12:30 tot 14:00 uur aan de César Franckrode 64.

Deelname is gratis en voor kinderen van 0-4 is op beide locaties gratis kinderoppas aanwezig.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je mailen naar sabina@stichtingpiezo.nl (Meerzicht) of naar natalia@stichtingpiezo.nl(Buytenwegh). Ook kun je bellen met inZet via 079-8887770.