Voorlichting door diëtist over voeding en cholesterol

Voeding en te hoog cholesterol. Wat is cholesterol? In welke producten zit veel vet en wat zijn gezonde vetten? Waarom is het goed om regelmatig vis of noten te eten? Hoe zorg je dat je hart en bloedvaten gezond blijven? Tijdens de informatiebijeenkomst op maandag 14 december staat de diëtist van Goudenhart uitgebreid stil bij deze vragen. Na het gesprek maakt de diëtist samen met de aanwezige deelnemers gezonde kersthapjes.

Rekening houdend met de coronamaatregelen is aanmelden noodzakelijk. De bijeenkomst in PiëzoCentrum Meerizcht is gratis en duurt van 14.00 uur tot 16.00 uur. PiëzoCentrum Meerzicht is gevestigd aan het Uiterwaard 21.

Neem voor vragen en om aan te melden contact op met Gioia Conte, 06 31687716, gioia@stichtingpiezo.nl