Voorlichting door de diëtist over vitamines en mineralen

Eet jij zo gezond dat je alle vitamines en mineralen binnenkrijgt? En was als je vegetarisch eet? Op maandag 20 februari verzorgt een diëtist van Goudenhart een voorlichtingsbijeenkomst bij inZet Centrum over dit onderwerp. Ook zal zij vertellen op welke leeftijd je meer vitamines en mineralen nodig hebt dan anders en hoe je dat aanpakt. Uiteraard is er ook ruimte om zelf vragen te stellen aan de diëtist.
Deze voorlichting wordt gegeven op maandagmiddag 20 februari van 13:15 tot 14:45 uur aan het Rakkersveld 253. Deelname is gratis.
Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.