Voorlichting bij inZet Centrum over energie besparen

Voorlichting door consulenten duurzaam van Piëzo bij inZet Centrum

In 2024 gaat er weer het nodige veranderen rondom energieverbruik en bijbehorende kosten en regelingen. Het blijft daarom belangrijk om bewust om te gaan met energie. Met enkele kleine aanpassingen en met behulp van eenvoudige, energiebesparende materialen kom je al een heel eind. Wil je weten hoe? Kom dan op dinsdag 9 januari naar de voorlichtingsbijeenkomst bij inZet Centrum. De Consulenten duurzaam van Stichting Piëzo geven praktische adviezen en uitleg over maatregelen en materialen. Ook kun je met je vragen over energieverbruik en duurzaamheid bij hen terecht.
Dinsdag 9 januari van 12:30 tot 14:30 aan het Rakkersveld 253. Deelname is gratis en voor kinderen van 0-4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.
Voor meer informatie of aanmelden kun je contact opnemen met Gioia Conte via g.conte@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.