Voorlezer worden bij de VoorleesExpress

Wil jij ook vrijwilliger worden bij De VoorleesExpress Zoetermeer? Stichting Piëzo is nog op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om gedurende twintig weken één uur per week voor te lezen bij gezinnen thuis.
De VoorleesExpress helpt om de taalontwikkeling en het voorleesplezier van kinderen tussen 2 en 8 jaar te bevorderen.

De voorlezer laat ouders en kinderen kennis maken met interactief voorlezen, boekjes en taalspelletjes. Samen met het gezin wordt gekeken hoe het voorlezen het beste in de thuissituatie past. Alle voorlezers krijgen de training interactief voorlezen bij de bibliotheek voordat ze starten en een bibliotheekabonnement voor de duur van het traject.

Heb je zin om als voorlezer aan de slag te gaan? Meld je dan aan bij Leonie Bierhuizen 06‑43146849 of bij AnneMarie Hut 06-11720398. Mailen kan ook naar zoetermeer@voorleesexpress.nl

Fotograaf: Leon Koppenol