Vogelhuisjes maken of kopen bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

We gaan langzaamaan weer richting het voorjaar. Tijd om de tuin op te knappen en om de vogels een plekje te geven om een nestje te bouwen. Bij de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats kun je leuke, houten vogelhuisjes kopen. De vogelhuisjes worden door onze vrijwilligers gemaakt van restanten hout die gedoneerd zijn. Het is ook mogelijk om tijdens onze houtworkshops zelf een vogelhuisje te maken.

Wil je een vogelhuisje bestellen of wil je meer informatie over onze houtworkshops? Neem dan contact op met Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl, 079-8881928 of loop eens binnen bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats aan de Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh). De upcycle store is maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur te bezoeken.

Word voorlezer bij de VoorleesExpress en maak het verschil!

Egelopvang blij met de vele egelslaapzakjes

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Kennissessie – Het belang van bewegen