Voeding en diabetes – Voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist

Ruim 1,2 miljoen mensen in Nederland hebben diabetes. Wat gaat er anders in je lichaam als je diabetes hebt en wat kun je doen om het te voorkomen? Op donderdag 15 februari zal een diëtist van Goudenhart bij Piëzo in Wijktuin Noordhove een voorlichtingsbijeenkomst verzorgen. Zij zal ook adviezen geven voor wat je kunt doen als je al diabetes hebt en om misschien wat minder medicatie te kunnen gebruiken. Tijdens de bijeenkomst is er genoeg ruimte om eigen vragen te stellen.
Donderdag 15 februari van 10:30 tot 12:00 uur, Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10. Deelname is gratis.
Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Odette Panneman via odette@stichtingpiezo.nl of met de wijktuin via 06-40736936.