Tuinieren beperkt zich niet tot het verzorgen van bloemen en planten

Vrijwilligers verzorgen al enkele jaren het groen rondom de locatie aan de César Franckrode. Dit betreft een diverse groep vrijwilligers. Dankzij de passie die zij hebben voor tuinieren ziet het groen aan de voorkant en aan de achterkant van het gebouw er prachtig verzorgd uit. Sinds kort houden zij zich ook bezig met het aanleggen en onderhouden van een moes- en bloementuin. Het groene jongerennetwerk Green Impact heeft geholpen met de eerste plannen voor deze tuin.

Wil je een keer vrijblijvend meedoen, dan ben je van harte welkom! Neem dan contact op met Milou van Loenen via milou@stichtingpiezo.nl of via 079-8887474.

Het gezamenlijke tuinmoment is op maandagmiddag van 13:00 tot 15:00 uur onder leiding van een ervaren vrijwilliger. Het onderhouden van de tuin is gedurende de hele week.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove