Training Vrienden maken in Hof van Seghwaert

Op donderdag 23 mei start de training ‘vrienden maken’ bij de Hof van Seghwaert met een voorlichtingsbijeenkomst. Geïnteresseerden krijgen dan informatie over de training ‘vrienden maken’ en kunnen zich inschrijven.

De training is bedoeld voor mensen die meer vriendschappen willen sluiten. Dat kan zijn: méér vrienden, maar kan ook zijn: betere contacten.

De Hof van Seghwaert, stichting Piëzo en Indigo organiseren deze training samen.

De trainer van Indigo leert deelnemers aan de training over hun eigen rol in vriendschappen en over zelfvertrouwen. Zij krijgen meer zicht op eigen wensen en grenzen en ontwikkelen aanpakgedrag.

• Start: Voorlichting en inschrijving is op donderdag 23 mei 2019 van 14:00 tot 16:00
  • Data training: donderdag 6, 13, 20 en 27 juni, 4 en 11 juli van 14:00 tot 16:00
  • 2 maanden na afloop vindt er een terugkombijeenkomst plaats
  • Locatie: Hof van Seghwaert, ingang achter Kern-kinderopvang aan de Gaardedreef 169, 2723 AC Zoetermeer

Deelname is gratis.

Meer informatie en aanmelden kan via AnneMarie Hut:

annemarie@stichtingpiezo.nl of 06 117 203 98

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove