Training beter leren omgaan met geld

Beter leren omgaan met geld en weten waarop je kunt bezuinigen, dat leer je bij de Nibud training Budgetvaardigheden. Met deze gratis training kun je geld besparen en je krijgt handreikingen om de administratie thuis op orde te brengen. Tips worden uitgewisseld en er is ruimte voor vragen. Je bent van harte welkom op zes donderdagen in de periode 16 december t/m 3 februari (In de kerstvakantie is er geen training) van 9.15 tot 11.15 uur bij Piëzo, op de locatie aan de César Franckrode 64. Er is gratis kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Aan de training gaat een telefonische intake vooraf. Neem voor meer informatie of om je aan te melden contact op met Odette Panneman van Stichting Piëzo: 06-36019137 of odette@stichtingpiezo.nl.