Themabijeenkomst over de rol van ouderenadviseur bij inZet

Als u ouder wordt, kan dat tot nieuwe vragen leiden. Kunt u nog in uw eigen huis blijven wonen? Heeft u voldoende sociale contacten? Heeft u hulp nodig bij uw administratie? De ouderenadviseurs binnen inZet denken samen met u mee over de manier waarop u zo prettig mogelijk oud kunt worden. Vanzelfsprekend houdt u zelf de regie over uw eigen leven.

Op maandag 7 februari zal een ouderenadviseur een themabijeenkomst verzorgen van 13:45 tot 15:00 uur bij inZet Centrum aan het Rakkersveld 253. Tijdens deze bijeenkomst kunt u meer te weten komen over wat een ouderenadviseur voor u kan betekenen op het gebied van wonen, welzijn en zorg, financiën en vervoer. Behalve ouderen zelf kunnen ook familieleden en mantelzorgers van ouderen terecht bij de ouderenadviseurs.

U bent van harte uitgenodigd om maandag 7 februari aan te sluiten en uw vragen te stellen.

Voor aanmelden en informatie kunt u terecht bij Christine Advokaat via christine@stichtingpiezo.nl of bellen naar de balie van inZet Centrum  079-8885550.

De kinderen van de Piëzo TalentenAcademie maken toeristische foto’s van een regenachtig Zoetermeer

Gezellige wijklunch bij inZet Centrum

Drukbezochte avond in Wijktuin Noordhove