Themabijeenkomst grenzen stellen – workshop bij inZet Centrum

Waar liggen mijn grenzen en hoe zeg ik nee?

Tijdens de themabijeenkomst bij inZet Centrum op maandag 22 mei zal een trainer van Indigo Preventie voorlichting komen geven over grenzen stellen. Je staat stil bij waar jouw grenzen liggen en van de trainer leer je hoe je je grenzen op een assertieve manier kunt aangeven. Er worden verschillende tips besproken en geoefend.

Maandagmiddag 22 mei van 13:15 tot 15:15 uur aan het Rakkersveld 253 in Zoetermeer. Deelname is gratis.

Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Gioia Conte, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via g.conte@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.