Thema-ochtend Positieve gezondheid en voeding: leer alles over een goede weerstand

Wat is de relatie tussen een goede weerstand en (infectie)ziekten? Welke factoren zijn van invloed op je weerstand en hoe kun je met behulp van voeding je weerstand verhogen? Tijdens de thema-ochtend Positieve gezondheid en voeding op donderdag 16 september bij inZet Buytenwegh & De Leyens zal de diëtist van Goudenhart je er meer over vertellen. Uiteraard is er ook ruimte om vragen te stellen aan de diëtist.

De bijeenkomst is van 9:15 tot 11:15 uur bij het inlooppunt van inZet Buytenwegh & De Leyens aan de César Franckrode 64. Neem om je aan te melden of voor meer informatie contact op met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of 06-46863212.