Te veel zout in de voeding?

Voorlichtingsbijeenkomst met creatieve activiteit

Zou je wel eens willen weten wanneer er te veel zout in je voeding zit?  Waarom is het goed om minder zout te eten en hoe doe je dat?

Diëtiste Annemieke van Goudenhart zal op donderdagochtend 13 oktober van 10.00 tot 12.00 uur een voorlichting geven bij inZet in de Ambachtenwerkplaats.

Omdat we natuurlijk ook graag met onze handen werken in de Ambachtenwerkplaats, zullen we zoutdeeg maken en daar een leuke herfstversiering mee bakken. Niet om op te eten maar wel om als leuke decoratie mee te nemen!

Heb je interesse in deze leuke en gezellige voorlichting?

Kom dan op deze donderdagochtend naar de Ambachtenwerkplaats aan de Teldersrode 25.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Simone Langeveld via Simone@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie 079-8881928.

Donderdagochtend 13 oktober van 10.00-12.00 uur.